EN BLOGGERS MARERITT

Mange syns nok det er ufortjent at en halv generasjon med ungdomsjenter nå lever av å skrive om sminke, klær og hair extensions. I følge mange i den eldre garde jobber vi så og si ingenting for pengene vi tjener og alt vi gjør er å dra på eventer og spiser sushi til lunsj. Vel, det er sånn cirka halveis sant – jeg skal ikke lyve. Haha! Men blogghverdagen er ikke alltid like lett, spesielt nå på vinteren når vi skal ta bilder ute. Så til dere som tror bloggingen går helt smertefritt, her er noen punkter som motbeviser det:

1. På vinteren får vi vondt i fingrene om vi skal ta bilder av en annen blogger, fordi det er så kaldt.
2. Man blir selv kald av å stå i iskaldt vær for å bli tatt bilder av.
3. Det er ikke gøy å ta bilder i regnet.

Okei, det var listen min. HAH! Håper dere skjønner at jeg bare tuller, og at jeg virkelig ikke klager over tilværelsen som blogger. Som jeg alltid sier, så er jeg utrolig takknemlig som har muligheten til å jobbe med dette ved siden av studier. Jeg (og resten av bloggnorge) har virkelig ingenting å klage på, for denne jobben er både utrolig gøy og vi burde være takknemlige for at vi har muligheten til å være vår egen sjef i en så ung alder. Lets face it, mitt verste jobb-mareritt er om det blåser ute og bildene blir slik: 


Jumpsuit HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg