NEW HAIR

Tusen takk for så mange fine kommentarer på håret mitt! Jeg har jo ikke skrevet om det enda, men det er tydelig at mange av dere er veldig oppmerksome likevel! 😀 (sponset behandling) På mandag var jeg på Digg Hair for å farge håret og klippe tuppene litt. Jeg ville jo fremdeles være blond, så flinke Karoline stripet hele håret mitt med kalde farger slik at helheten ble jevnere. Tenk, for ett år siden var jeg brunette! At jeg nå har en så fantastisk lys farge på håret og fremdeles ikke har mistet det syns jeg er helt utrolig. Alt takket være flinke frisører som Karoline. 

Som nevnt var jeg også livredd for å klippe tuppene, da det i mange frisørers øyne vil si å klippe av deg halve håret. Når hun dro fram saksa merket jeg det kriblet i magen, men heldigvis så jeg omtrent ikke forskjell på lengden, samtidig som tuppene mine var bene og sunne. Hvordan går det an? Det er jo fantastisk! Elsker frisører som hører etter når noen har angst for å få kort hår, som meg, og ikke bare klipper i vei fordi det er “slitt”. 

Jeg fikk også med meg to gode produkter hjem som jeg skal teste ut fremover. Veldig spent! Disse skulle være supre til håret mitt, så jeg har høye forhåpninger.


Den fra KMS er en leave in kur, og den fra Joico er en fuktighetskur.

For timebestilling kan dere gå inn på hjemmesiden deres HER, eller ringe 55321111. De holder til i andre etasje på Sundt, midt i Bergen sentrum. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg