HVEM SKULLE TRODD..

Fjoh, endelig hjemme etter en lang dag på skolen! Jeg har aldri forstått hva studenter klager på når de har eksamensperiode, for lets face it – det er jo bare å lese. Men herregud, gjett om jeg har endret mening nå da! Hvem skulle trodd man ble sliten av å sitte rolig dagen lang med hodet ned i en bok? Man blir altså det.. Merker hodet er helt kjørt og at det er vanskelig å skrive noe som helst. Nå skal blir det noe så enkelt som pitapizza til middag, før jeg tenkte å ha “how to get away with murder” maraton. Cathrine tipset meg om serien, og gjett om jeg er hekta! Det kom jo ikke som noe sjokk, siden jeg blir hekta på alt som kan krype og gå av serier.


Brukte mitt nye skjerf som ponco i dag, ble det ikke kult? Du finner det HER. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg