INGENTING Å KØDDE MED

Enda en klein morgen, hurra! Det er ingenting jeg liker bedre enn å våkne opp fyllesyk dagen derpå. Det er såklart en stor løgn, for ingen liker vel det? Halloweenfesten i går var megagøy og jeg koste meg veldig. Nå ligger jeg som vanlig med sulten mage og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal spise. At ikke McDonalds har utkjøring i 2014 syns jeg er helt krise! Noe sier meg at jeg ikke gidder å dra til byen kun for mccern, men man skal aldri si aldri. Dagen derpå-sulten skal man ikke kødde med, og før jeg vet ordet av det sitter jeg sikkert der med en cheesburger i høyre hånd og en neve chips i venstre. Men før noe av dette skjer skal jeg sove litt til og se den nye episoden av the vampire diaries. Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg