NÅR MAN GIR OPP LIVET

Hei! I dag hadde jeg på alarm klokken halv åtte, og tanken var god. Men da jeg så ut vinduet og oppdaget at været hadde blitt enda verre fra i går, ga jeg rett og slett opp og la meg igjen. Der og da var det den beste ideen i verden, men da jeg våknet klokken halv elleve hadde jeg sykt dårlig samvittighet og angret veldig. Haha, er det ikke typisk? Jeg som liksom skulle trene og ta sol i dag! Det skjer nok ikke, i og med at det ikke er lenge til jeg må på skolen. I dag skal vi ha et arrangement i regi av BIS marketing, og jeg gleder meg enormt! Tema for kvelden er merkevarebygging, og det kommer tre flinke foredragsholdere for å prate om hvordan de bygde opp sin merkevare. Superspennende, og veldig relevant for studiet mitt! Etter det blir det nok en liten fest, tirsdager i Bergen er faktisk ikke så verst.

(annonselenke) Jeg har på meg skjorte fra Ralph Lauren, den finner du HER 9829;

På boozt.com har de den også i lys blå HERrosa HERdenim HER og lys rosa HER. Liker denne skjorten veldig godt, så vil ha flere farger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg