NÅ ER DET NOK

Good morning! I dag fikk jeg helt sjokk da alarmen ringte. Jeg var helt sikker på at det var midt på natten, for det var nemlig mørkt ute! Når begynte det å bli mørkt så tidlig? Greit nok at jeg har slumret “helt” til klokken ni den siste tiden, men hva i allverden er det som skjer. Dette godtar jeg ikke. Det er alt for tidlig! Jeg finner meg i ganske mye altså, men akkurat dette syns jeg blir for ille. I dag er derfor min eneste plan å kjøpe inn lyskastere jeg skal ha utenfor soveromsvinduet. På den måten er det sol hele dagen 9829;9829;9829;

Neida, jeg skal ikke det. Nå skal jeg faktisk til Beauty Lounge for vippe og neglepåfyll – og det er på tide etter mange uker på reise osv!


Jakke fra Samsøe Samsøe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg