MATVRAK

I helgen har jeg hatt besøk av Adrian (lillebror), og da burde man egentlig være en supersøster og ta han med på alt det er å se i Bergen? Det var jo egentlig planen, men jeg har ikke helt blitt vant med regnet enda så da droppet vi alle aktiviteter i går. Det ble heller seriemaraton og godterispising fram til kvelden, da vi dro på Nama for å spise før vi dro ut. God mat og en helt OK kveld som kanskje kunne endt bedre – men formen er fin i dag og det er jo verdt noe. I kjent Nyland-stil satt både jeg og Adrian klar ved frokostbordet og spiste oss kvalmende mett på rundstykker for et par timer siden. Kristoffer blir helt sjokkert over hvor ofte vi to spiser. Endelig noen i hus som er sulten like ofte som meg! Når det bare er meg og kjæresten her så spiser jeg ikke like mye som ellers, og det er kanskje en god ting? Haha!


Jeg har på meg genser herfra. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg