SLUT FOR EN KVELD

“Halloween is the one night a year when girls can dress like a total slut and no other girls can say anything about it.”

 

I går var det riktig nok ikke halloween, men Oktoberfest på skolen. Quoten over gjelder vel for slike type fester og. Tror nok jeg aldri har sett så mange pupper i press og nakne rompeballer i samme rom før. Men herregud, så gøy! Kostymet mitt var inget unntak, og jeg deiet meg rundt på festen sammen med resten av girla, den ene deiligere enn den andre. Jeg tok vel og merke på meg svart strømpebukse, da jeg ikke stoler helt på meg selv i beruset tilstand. Plutselig står man på et bord å danser, og da er det ikke særlig kult å ha dåsa på vift, for å si det veldig direkte. Det er vel ingen skikkelig oktoberfest før man drar hjem klissvåt i øl? Med tanke på hvordan kostymet mitt lukter i dag, kan jeg garantere at kvelden i går var meget vellykket. 

I kveld blir det mye roligere. Om en times tid får jeg besøk av noen venninner, og jeg har nettopp handlet inn deilig rødvin, biff med tilbehør til kvelden. Må vel svinge meg bort på kjøkkenet straks, jeg er SÅ sulten. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg