PERFECT JACKET

God morgen! I går var jeg på oktoberfest, og det var latterlig gøy. Skriver mer om det senere, samtidig som jeg viser dere kostymet mitt!


(annonselenke)

Før festen i går, hadde jeg et etterlengtet møte med fine Cathrine i byen. Glade i klær som vi er, vandret vi ikke overraskende nok bort på Høyer. De har fått inn så mye fint siden sist jeg var der, ikke minst en helt perfekt kåpe i mine øyne. Har egentlig shoppestopp en liten periode nå – men denne fra Samsøe Samsøe klarte jeg ikke gå ifra. Den er utsolgt i størrelsen min nå, men de har den på Nelly HER!  Tror nok aldri jeg har eid en så perfekt kåpe før, jeg er helt forelsket 9829;

Er den ikke nydelig? Jeg er helt forelsket! Dere finner den også på nelly HER, og i svart HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg