MISUNNER DE BLEKE

Sommeren er over for lengst og det samme gjelder brunfargen til 99% av befolkningen. Ingen ser ut til å tenke så mye over det, at sommergløden forsvinner altså. Og det syns jeg er utrolig urettferdig. Det er jo ingen hemmelighet at omtrent alle ser penere ut med litt solglød på kroppen. Tydeligvis gjelder ikke dette mine venninner, som er minst like pen når fargen forsvinner. Alle i gjengen, bortsett fra meg – som ser ut som en krysning av en apekatt, en hvithai og en bingobestemor når brunfargen forfaller og fregnene kommer frem. Derfor er jeg aldri blek, mer eller mindre. Fordi jeg kler det ikke. Jeg må ty til andre løsninger for å holde på min farge, noe som gjør at jeg kommer til å få hudkreft før eller siden. Garantert! Heldigvis bruker jeg å bli lei solarium sånn cirka nå hvert år, og finner fram den grisete selvbruningen. Selvom jeg hadde lovet meg selv å ikke bruke det i år, og heller holde ut på Brun og Blid. Det er verken sunt eller økonomisk, what to do lzm.. 

Under ser dere bilde av meg og Glenn. Den personen i verden som aldri blir blek, uansett om han ikke soler seg på flere år. Urettferdig? JA. 


Som dere kanskje forstår våknet jeg opp uten noen spesielle problemer i livet mitt i dag. Men siden jeg tross alt bare er et menneske klarte jeg å lage et problem av dette også. Huff!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg