UPDATE

Så langt har jeg bare hatt en skikkelig kosedag med familien! Vi har shoppet litt, spist lørdagsgrøt hos bestemor og handlet inn masse deilig mat til kvelden. Jeg skal faktisk lage biff til alle sammen – som jeg selvfølgelig håper faller i smak. Jeg har jo skrytt om hvor flink jeg er, så håper jeg får bevist det ikveld, haha! Litt senere skal jeg ut å feire bursdagen til bestisen min Ida, gjett om jeg gleder meg da. Finnes ikke noe gøyere enn å dra ut i Molde med en fantastisk jentegjeng, denne kvelden må bare bli bra! 

Bildene er fra siste kvelden vår i Riga som Kristoffer knipset av meg med telefonen. Beklager at de er så mørke, men når jeg gjorde de lysere ble de bare så stygge og kornete. Ser dere noe i det hele tatt egentlig? Haha!

Kjolen er en av mine desidert favorittkjoler, som er fra Miss Selfridge. Skoene kjøpte jeg på Zara for ett år siden ca.

Hva er deres lørdagsplaner?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg