FAMILY 9829;

Noe kanskje ikke alle vet om meg, er at jeg er eldst av totalt fire søsken. Jeg har tre lillebrødre, Adrian, August og Jacob. Dere kan tro det var slitsomt for meg å vokse opp med tre fotballgale smårollinger, iallefall når jeg “”hatet”” fotball og syns alt og alle som likte det var irriterende. Spesielt når de okkuperte tven for å se på kamp. Husker jeg ble så sint på mamma som burde skjønne at Americas Next Top Model var mye viktigere enn en teit kamp.. Haha! Den dag i dag kunne jeg ikke vært mer fornøyd over å ha tre så flotte gutter i livet mitt. Den ene høyere enn den andre. Adrian bikker vel snart 1.90 om jeg ikke tar feil, med August hakk i hæl. Mens jeg fikk ikke de gode genene fra pappa, og står fast på mine 168 centimeter. Det var en periode jeg var så sykt lei meg for at jeg ikke var 175, det var nemlig så høy man måtte være for å kunne bli med på Victorias Secret fashion show, hahhaa! Gamledager asss.

Disse bildene tok mamma av oss i sommer, fine guttene mine 9829;9829;9829;9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg