MISS SELFRIDGE PÅ NELLY!!

Wæææ, gjett hva jeg fant ut i dag tidlig! Det er vel kanskje ikke så vanskelig å tippe med tanke på overskriften.. Haha! Nå har et av mine favorittmerker kommet inn på nelly, og det var helt tilfeldig at jeg fant det ut også. Vi har en utrolig rolig morgen her i Riga, og jeg skulle inn på nelly for å titte litt på nyhetene siden shoppingen i Riga ikke er til å skryte av. Dere kan tro jeg ble glad da jeg fant ut at de nå tar inn Miss Selfridge! Jeg bruker alltid å søke opp kjolene deres på eBay, da min favorittkjole kommer derfra. Dette er også en fast butikk jeg bruker å besøke da jeg er i London. Jeg har mekket sammen noen kollasjer under med mine favoritter, hvilken likte du best? 

(annonselenker)


Øredobber HER / Kjole HER / Jakke HER / Bukse HER / Sko HER


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER

 


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg