SKYLINE BAR

– Having drinks on top of Riga –

Som sagt hadde vi en pretty good kveld her i går. Den startet på toppen av hotellet, nemlig på Skyline bar som ligger i 26. etasje. Der sitter man med utsikt over hele byen og koser seg! Jeg bestilte meg en cosmopolitan og en strawberry daquiri, og wow – de er sterkere enn hjemme! Ikke at det kom som noe sjokk, men jeg ble litt overrasket over å bli småbrisen av to drinker. Haha! Vi spiste middag på Steiku Haouss, som er en biffresturant jeg ble forelsket i sist jeg var her. Da var jeg no 19, og på to år kan mye forandre seg. Var veldig spent på om maten der var SÅ god som jeg skulle ha det til. Og det var den! Både meg og Kristoffer spiste oss så mette at vi bare måtte rulle ut derifra begge to. Nammmmm! Knipset noen bilder av baren i går forresten, de finner dere under 9829;

Nå har vi nettopp slappet av i hotellsengen noen timer, med snop og film på skjermen. Veldig koselig å ta ting i eget tempo! Nå merker jeg at sulten kommer, så nå blir det ut for å finne en resturant. Vi snakkes i morgen snuppelupper!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg