FREMME

Da var vi vel sjekket inn på Radisson Blu i Riga! Jeg har jo tidligere vært her på Skyline bar som ligger på toppen av hotellet, så jeg var veldig spent på om hotellrommet var like fint som forventet. Ingenting å klage på altså! Først fant ikke damen i resepsjonen reservasjonen vår, og da kan dere tro jeg ble stressa. Iallefall når jeg måtte begynne å forklare på engelsk, som jeg ikke har pratet på alt for lenge. “I promise you we have a reservation, we have paid and everything!!”. Heldigvis fant hun den til slutt, haha. Flyturen gikk også over all forventning, tommel opp til å være et “billig”selskap. Vi hadde reservert plasser med god benplass på forhånd, og det er jeg så glad for. 

Planen nå er å freshe seg opp litt, før vi skal opp på skyline bar for å ta noen drinker før det blir middag. Gleder meg veldig til første kveld 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg