ROSA FAVORITTER

Annonse

Oktober er måneden der brystkreft er i fokus. Det er rosa sløyfe aksjon, og hele målet med måneden er å vise solidaritet med brystkreftrammede, øke kunnskap, spre informasjon og ikke minst å støtte brystkreftforeningen. Noe man kan gjøre er bl. annet å kjøpe en rosa sløyfe (link), noe jeg personlig har gjort 9829; Den koster bare 50kr, og coverbrands tar absolutt ikke en krone for å selge den videre!

I dette innlegget tenkte jeg å vise dere mine rosa favoritter, LOVE PINK!

Beauty Bagen fra Lulus har virkelig plass til alt. Denne brukte jeg da vi reiste til Riga, og for første gang trengte jeg bare en toalettmappe i stedet for to! Den rommet både shampo/balsam pluss kur, all sminken min, hårbørste, rettetang, bodylotion, hårspray og annet dill jeg ville ta med. Veldig deilig å ha alt samlet på et sted. Med to rom blir det både organisert og lett å finne fram til det du vil ha! Den har også små lommer på innsiden, som passer perfekt til å legge strikker og fliseklemmer. Bagen finner du HER.

1. Nedmattende pudder fra TheBalm. Dette nydelige pudderet absorberer vekk overflødig olje og etterlater huden gladd og matt – noe jeg liker veldig godt! Spesielt på nesen/haken er det ikke spesielt flatterende å glinse etter min mening, men det blir aldri et problem med dette pudderet. Du finner det HER.

2. Tinter for lepper og kinn. Denne gir en utrolig fin highlight, og har en lett kremet konsistens. Personlig bruker jeg den på leppekanten og øverst på kinnbenene. Den finner du HER.

3. Cindy-Lou, the Countour artist. En fantastisk highlighter for den som liker å konturere fjeset! Jeg syns den er så fin til å lysne opp med under øynene, nesebeiner, mellom brynene og øverst i kinnene. Den finner du HER.

EOS organiske lip balm. Med duft av coconut milk kan man ikke la være å påføre den på leppene dagen lang. Jeg har brukt min i over en måned nå, og jeg skjønner ikke at den enda ikke er tom! Den finner du HER.

HELLO munnspray. Her trenger du aldri mer bekymre deg for dårlig ånde! Haha, det hørtes ut som tidenes dårlige reklamereplikk, men denne sprayen gjør uansett ånden din frisk og god. Har den alltid med i veska. Den finner dere HER.

I hele oktober får du -25% rabatt på alle rosa favoritter hos coverbrands, det gjelder såklart alle produktene i innlegget også. Resten av sortementet finner du HER 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg