SHOPPINGDAG I RIGA

God morgen fra RIIIGA! Første natten her har virkelig vært ah-mazing. Nå har vi nettopp spist frokost på hotellet, og er straks klar for litt shopping. Sist jeg var her må jeg innrømme at jeg ikke var veldig positiv til shoppingen her. Til storby å være så har de ikke mange gode butikker etter min mening! Men kanskje vi ikke dro på de rette stedene for shopping? Gi meg gjerne shoppingtips, så sjekker jeg innlegget ila dagen! I mens jeg er på shopping kan dere shoppe mine siste antrekk, hvis dere vil 9829; Kamera er selvfølgelig med på slep, så bildedryss kommer senere!

(annonselenker)


Veske / Genser / Skjørt / Klokke / Boots


Jakke / Cardigan / Tee / Sko / Bukse

 


Jakke / Genser / Veske / Boots / Jeans


Bluse / Sko / Skjerf / Skjørt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg