ALL GREY

Hei, og god søndags morgen. Eller har dere virkelig en god søndags morgen? Jeg for min del rekker opp hånden på den, for i går var jeg nemlig fornuftig og holdt meg edru! Fikk besøk av en venninne fra skolen som heter Ingvild, og vi lagde god middag. Gjett tre ganger hva jeg trumfet igjennom? Biff, såklart! Heldigvis skulle det ikke mye overtaling til, og da blir jo alle sammen (iallefall jeg) fornøyd. Etter middag  dro vi en tur på kino for å se den nye filmen Lucy, som jeg hadde skyhøye forventninger til. Traileren så dødsbra ut, og første halvdel av filmen var jo bra. Helt til slutten kom, og jeg bare “what the fuck?”. Har nok aldri blitt så skuffet over en film før. Senere dro vi ut en tur for å ta en drink og se på de fulle menneskene som egentlig bruker å være meg. Syns ikke det var så gøy å se på, og ikke få bli med på all moroa – så jeg dro hjem for å legge meg.

Nå skal jeg ned i boden for å hente kofferten min, for i morgen skal jeg og Kristoffer nemlig på ferie! Ikke så alt for lenge siden vi bestilte turen, så jeg gleder meg mye. Noen som klarer å gjette hvor vi skal? Tre hint:

1. Det er i Europa
2. Jeg har vært der før 
3. Det er en hovedstad 

(annonselenker)


Genser – HER
Skjørt – HER
Boots – HER

Blir så utrolig overrasket over hvor godt bootsene har holdt seg! De er utrolig billige, og jeg har brukt de mye. Med mye mener jeg brukt de bl. annet på byen, der de får gjennomgå både dansing, løping, hopping i sølepytter og krangling på Mccern i de sene nattetimer. Pluss jeg bruker de omtrent hver dag på skolen. Ikke verst!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg