DRØMMETYDER ANYONE?

God morgen! Jeg hadde bare de rareste drømmene i natt, som jeg egentlig ikke vet helt om jeg burde dele eller ikke? Av og til blir jeg seriøst skremt av meg selv. Er det bare fantasien min eller er det helt tilfeldig hva man drømmer? Ææ! Vær så snill legg igjen en kommentar om du kjenner en drømmetyder, haha. Det verste er jo at jeg husker alt (tror jeg selv iallefall) jeg har drømt. Både ting fra i natt og for en måned siden for den saks skyld. Hmm, rart det der altså. Våknet mer eller mindre uopplagt for halvannen time siden. Dere kan jo gjette hvem som ble liggende å se på The Killing til langt på natt! Altså, jeg klarer ikke å legge fra meg den serien. Den er den mest irriterende men samtidig en av de beste seriene jeg har sett. Klarer egentlig ikke helt bestemme meg.. Nå frister det egentlig mer å ha seriemaraton, men jeg skal være flink å dra på skolen i stedet. Under finner dere noen nye plagg jeg fikk i posten på fredag. Nelly sponser meg ikke, bare så det er sagt. Jeg bare elsker å handle der! Haha.

(Annonselenker)


Skjørt HER 9829; Det finnes også i svart HER. Jeg har str S.


Ny favorittkjole! Og så fin rygg. Den finner dere HER. Jeg har str XS.


Enda en ny favorittkjole (hihi). Den finner dere HER. De har den også i lepoard HER. Jeg har str S.


Cardigan HER. SÅ deilig nå som det er høst, me like. De har den også i beige HER og dus lilla HER. Jeg har str S!


Jumpsuit HER. Denne brukte jeg på byen på lørdag!

Kjøpte flere plagg enn dette også, men de viser jeg dere senere! Da jeg sto å knipset disse bildene i går kveld startet plutselig noe jeg ville se på tv, så da rakk jeg ikke mer. Haha, typisk.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg