TREG MANDAG

Hei! Dagen har startet i sneglefart på denne kanten, og den kommer nok til å gå like sakte i hele dag. Med Andreas på besøk i helgen kan jeg ikke si annet enn “haha”. Vi har ledd så mye de siste dagene at jeg nå har vondt i både kjeve og mage. Det hadde faktisk ikke forundret meg om det gjemmer seg en sixpack under den alt for store hettegenseren jeg sitter i nå. Både fredag og lørdag var virkelig en suksess, og det kommer til å bli så trist at han skal reise senere i dag. Jeg har en haug med jobb å gjøre etter helgen, men det må jeg nok utsette til i ettermiddag. Planen nå er å komme oss til byen, spise litt deilig sushi og hente posen min fra Høyer. 


Skjerf – Acne / Cardigan – Zara / Klokke – Marc Jacobs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg