UPDATE

Hei! Beklager null oppdatering i går, men tiden fløy rett og slett fra meg. Jeg dro bokstavelig talt rett fra å se Britney Spears over med flyet til Bergen og rett på Høyerfest. Disse dagene har vært helt stappfulle, og det er jo så gøy! Forteller dere mer om alt senere, jeg har et minnekort fullt av bilder og må egentlig fordøye alt som har skjedd de siste dagene. Jeg er virkelig heldig som har så mange gode lesere, det er jo på grunn av dere jeg får blitt med på så mange gøyale ting. Tusen takk 9829; I helgen har jeg besøk av verdens herligste Andreas, og ikveld er vi klare til å dra ut med en stor Moldegjeng.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg