QUEST BARS PÅ PROTEINFABRIKKEN!

Ææææ!! Jeg satt nettopp å shoppet hjem litt treningsklær, da jeg alltid finner det motiverende med noe nytt. Så gikk jeg innom proteinfabrikken for å se om de hadde noe gøy, da jeg oppdaget at de har fått inn quest bars! Har de alltid hatt det, eller er det noe som kom nettopp? QB er jo min absolutte favoritt innen proteinbarer, men jeg er alt for sløv til å bestille noe siden alle sidene som selger det er utelandske. Men nå kan jeg jo bestille fra proteinfabrikken! Det beste av alt er jo at de har mine favorittsmaker også, wii 😀 Den eneste som mangler er den med “oreo”, men det kan jeg leve med. Bestilte hjem de to øverste, og gjett hva! Alle er på salg 😀 Nammi 9829;9829;9829;9829;9829;9829; 

(annonselenker)


Chocolate Chip Cookie Dough HER, og Chocolate Brownie HER.


Cinamon roll HER og Strawberry Cheescake HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg