#LIFEATBI og KONKURRANSE

Hola! Treningsplanen ble brått avlyst kan man si. Jeg kom på at det var mandag, og at jeg da altså hadde et møte med BIS marketing klokken 14.30. Jeg fortjener en ordentlig klapp på skulderen som droppet SATS slik at jeg kunne lese på skole i stedet. Superstudent! Nå har jeg markert det jeg anser som viktig i pensum i et par timer, og nå sier jeg takk og farvel til skolearbeid for dagen. Man kan ikke lese seg ihjel heller vet dere. Det blir nesten som en treningsskade, for overtrening kan jo være farlig. Jeg antar det er slik med lesing også? Haha, man finner alltid på unnskyldninger..

Sponset almanakk

I dag har jeg forresten mulighet til å ha en liten konkurranse på bloggen! Det er vel gøy på mandager, eller hva? Jeg har en avtalebok fra personlig almanakk som virkelig er en life saver for meg. I dag er et typisk eksempel på det! Hadde det ikke vært for at jeg skrev ned møte senere, så hadde jeg garantert glemt det. Er så distre at det nesten er skummelt..

Dere finner personlig almanakk:
På hjemmesiden deres HER.
På snapchat – personligalmanakk
På instagram – @personligalmanakk

Til info så har a5 bøkene egne russesider, perfekt til dere som går sisteåret på vgs nå! For å delta i konkurransen må du legge igjen en kommentar med mailadressen din. Trekker vinneren på fredag! 9829; 9829;

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg