HOME IS WHERE THE FOOD IS

“Happiness is when you can eat breakfast, then go back to bed.”

AH, for en deilig natt! I går ettermiddag dro jeg før å møte min kjære Birte i sentrum, som endelig har kommet på besøk til Bergen! Som vanlig hadde vi masse å skravle om, og det gjorde vi over litt sushi på Red Sun. Sjokk? Neppe.. Hun bor på Clarion Hotel Bergen Airport, så jeg ble med henne for å overnatte til i dag. Vi koste oss med deilig roomservice, Idol og bare avslapning. Jeg for min del tømte en halv flaske rødvin by my self, men det er jo slik en fredagskveld skal være? Det finnes iallefall ingen bedre måte å sovne på enn i rødvinsrus på et deilig hotell!

Kristoffer kom å hentet meg i dag tidlig, og vet dere hva? Han overrasket meg med flybilletter til OSLOOO!! Vi drar om få timer, så her gjelder deg å ha tunga rett i munnen om jeg skal klare å rekke flyet. Vi blogges fra hovedstaden :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg