NEW BOOTS

Holaa! Nå ligger jeg godt i hotellsengen sammen med Birte mens Idol surrer i bakgrunnen. Fredag i mitt hjerte 9829;9829; Som alltid koser vi oss veldig i hverandres selskap! I dag har vi vært en tur i byen og dillet litt rundt før vi dro opp på hotellet her på Flesland. Skriver mer om det senere. Akkurat nå tenkte jeg å vise dere bootsene jeg brukte i dag, og som jeg egentlig har levd i den siste uken. De er akkurat perfekt høyde så jeg kan bruke de til hverdags, men samtidig ikke så lave at de ikke kan brukes til fest. Har dere sett noe så fint? De koster bare 399,- også! Ikke verst for et par boots altså.


Bootsene finner du HER9829; (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg