WEEKEND

Hei og TGIF! Jeg var helt sikker på at denne dagen kom til å bli grusom, der jeg lå klokken fem i dag tidlig og enda ikke hadde sovnet. Hvorfor jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle døgne aner jeg ikke, men kroppen min nektet å bli trøtt. Jeg satt på den ene filmen etter den andre, men var fremdeles lys våken. Heldigvis våknet jeg til planlagt tidspunkt i dag, frisk som en fisk –  så nå kan helgen bare komme for fullt. Kan nesten ikke huske sist jeg har vært så lykkelig for helg, ah 9829; Planene for dagen er å jobbe litt nå på formiddagen før det bærer avgårde til Flesland der jeg skal sove på Clarion i natt. Birte har nemlig kommet til Bergen, og det fortjener en aldri så liten sleepover. Nå skal jeg lage meg litt frokost, under finner dere gårsdagens antrekk. 

Skjorte – HER
Jeans – GT
Sko – Primeboots
Jakke – Zara 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg