FAVORITT TANNBLEKNING

Heeeeei 9829; Det er en god stund siden jeg brukte tannblekning sist, men for rundt en måned siden startet jeg på igjen med stripsene mine som jeg er så fornøyd med. Det er kanskje ikke så vanskelig å forstå, i og med at jeg har skrevet om de sånn tusen ganger? Haha! Det er helt utrolig hvor stor forskjell hele fjeset blit så fort tennene blir noen nyanser hvitere. Jeg for min del syns det er mye lettere å smile når jeg vet at hvitheten er på plass 😀


Annonselenker

Jeg bruker dentway sine tannbleknings-strips, og de finner du HER.

Jeg har også testet startpakken til dentway og likte den veldig godt også, den finner dere HER.

Bare et lite mandagstips fra meg 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg