MORGENFEST

Ah, saturday morning in bed 9829; Hva er vel bedre enn å dra seg leeenge i helgen? Jeg for min del våknet opp irritert for et par timer siden, av at naboen tydeligvis har invitert til hamre, sage og slipefest. Er det virkelig en mer slitsom måte å våkne på enn at noen slår en spiker inn i veggen? GUUD. Uansett! Siden jeg ikke fikk sove noe mer slo jeg opp macbooken og startet på siste sesongen av gossip girl. Jeg har jo sett alt tidligere, men enten så har jeg sett det når jeg har vært full eller bevisstløs, for jeg husker ingenting av det som har skjedd. Sykt rart! Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg starter på denne fine lørdagen, god helg 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg