MANDAG OG KONKURRANSE

Happy monday! I natt sov jeg bedre enn jeg har gjort på årevis, og våknet opp så uthvilt at det nesten ikke er til å tro. Så deilig! Kanskje det var fordi jeg har litt småfeber? I går så proppet jeg i meg så mye smertestillende at jeg ikke rakk å kjenne på det, mens nå merker jeg at kroppen helst skulle vært et par grader kaldere. Uansett så har jeg ikke tid til å være syk i dag, for klokken tre skal jeg møte resten av gjengen fra BIS marketing for å bli kjent. Har jeg glemt å sagt det? Jeg har blitt en av de markedsansvarlige på skolen! Hvor gøy er ikke det? Etter vår lille meet and greet så er det foredrag resten av ettermiddagen. Nå må jeg bare komme meg på butikken for å handle inn litt paracet om jeg skal få med meg alt, men det håper og tror jeg skal gå fint 🙂

Annonse

I sammenheng med lanseringen av boken og filmen “The Maze Runner” kjører jeg nå den siste konkurransen, noe som betyr at du må rekke å delta før labyrinten (kommentarfeltet) stenger og tiden løper ut.

Konkurransen er fra NÅ til klokken 24:00 i kveld. Legg igjen en kommentar med mailadressen din, og du er med i trekningen av to premierebilletter til Mazeruner – i dødens labyrint. En billett til deg og en til en venn. Jeg har lest boken og sett filmen, les min anmeldelse her.

Klar, ferdig, GÅ!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg