FLUFFY

Hei hei! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en travel dag, og har akkurat kastet i meg en salat fra BIT. Åh, maten der er så goood. Bare dumt det er så dyrt, hvis ikke hadde jeg nok spist der hver dag! Er jo ikke sånn kjempeøkonomisk å spise salat til over 100kr hver dag? Det blir jo sånn 3000kr i måneden. På salat! Men nok om det. I dag er det virkelig kaldt i Bergen altså, holdt på å fryse ihjel på vei til skolen. HELDIGVIS var jeg smart i dag tidlig å tok på meg min nye favorittgenser. Den er så god og varm, og kommer til å bli brukt mye i vinter. 


Den finner dere på nelly HER 9829; (annonselenke)

Husk at de har samme genser i grå HER, beige HER og svart HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg