UT PÅ TUR ALLTID SUR

God morgen! Turen hjem i går startet som et helvete men gikk fort over til himmelen (siden vi var i luften) (tulla). Uansett, nå skal dere høre! Det hele startet med at jeg pakket min 30-kilos tunge koffert. Etter mye strev, svette, tårer og sitting på kofferten fikk jeg endelig lukket den. Jeg jublet høyt og kan faktisk ikke huske sist jeg var så fornøyd med egen innsats. Følelsen varte dessverre ikke lenge, da jeg fant ut at jeg hadde pakket headsettet ned i kofferten. Seriøst liksom? 

Jeg dro videre på Oslo S for å ta flytoget, der jeg ringte alle jeg kjente for å ha noen å prate med på vei til Gardermoen. Jeg var tydeligvis i et usedvanlig sosailt state of mind i går kveld, for jeg klarte ikke sitte helt alene uten musikk eller noen å prate med. Vel fremme på Gardermoen gledet jeg meg ihjel til å spise litt deilig mat, for det var jo trossalt dagen derpå i går, og jeg var sulten som et monster. Dessverre var alle resturantene STENGT, bortsett fra Franks som kun serverer pølser. Jeg gikk bort for å bestille meg litt pølse med potetmos (det er jo egentlig ganske godt), men da fikk jeg beskjed om at det ikke var mer potetmos igjen. NEEEI tenkte jeg. For det er jo ikke godt med pølse uten potetmos!! Etter mye løping på en desperat matjakt var plutselig klokken blitt så mye at jeg måtte boarde flyet. Heldigvis bestemte kapteinen seg for å sette hastigheten på spaceship-mode, for bare 25 minutter senere var vi i Bergen. Sykt, eller hva? Under finner dere lørdagens antrekk forresten!


Kåpe – Samsøe Samsøe / Kjole – HER / Sko – Zara (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg