KRAVSTOR

God morgen 9829; Åh, for noen dager jeg har hatt så langt i Oslo. Kan jo virkelig ikke klage når sola står på himmelen og været er som på sommeren? Eller jo, i går skulle jeg og Lars spise lunsj på Olivia, da vi ble plassert midt i den verste solsteiken ute. Bare etter ti sekunder merket vi begge at dette ikke gikk, sykt kjipt å smelte vekk før maten kommer liksom. Heldigvis var de så hyggelig der at vi fikk et bort i skyggen i stedet. Snakk om kravstor og solsky eller? Haha! Det var så deilig å se Lars igjen, og som alltid mimret vi tilbake på alt det merkelige vi har gjort sammen. Vi har bl.annet to Gran Canaria-ferier bak oss der vi var de mest harry turistene EVER. Jeg ler bare av tanken, at det går an liksom. Haha! 


Jakke – Zara / Bukse – Second Female (nevernaked.com) / Sko – Acne / Solbriller – Ray Ban

Senere på kvelden slappet vi bare av hjemme hos Glenn. Lagde deilig mat mens vi så på Idol og senkveld, jeg elsker at de endelig er tilbake på skjermen! Nå blir det nok dårlig med fyllaturer på fredagskvelden for min del, for å ligge kvalm-mett mens man ser på gullrekka en fredagskveld er det nesten ingenting som slår. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg