LEATHER GIRL

God morgen! Det var en frisk og opplagt frøken som slo opp øynene allerede klokken halv åtte. Jeg aner ikke hva det er med meg for tiden? Takker nei til vin og står opp før hanen synger. Æææ, jeg kan ikke bli old and boring allerede nå! Men det skal sies at jeg er utroooolig glad for at vi bestemte oss for en rolig kveld i går. Det betyr bare at jeg kan nyte frokosten på hotellet bedre i dag, hihihi. Og mens jeg gjør det (overspiser meg på buffet altså), så kan dere se gårsdagens antrekk. Kjøpte meg ny skinnjakke fra Zara rett før vi sjekket inn på hotellet, og jeg er så fornøyd!


Jakke – Zara / Tunika – HER / Bukser – Gina Tricot / Sko – Primarc / Veske – Michael Kors (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg