IN A HURRY

Hei! Håper alle har en fin dag så langt? Personlig så er jeg i farten og har veldig dårlig tid akkurat nå, men jeg tenkte kjapt å vise dere noen av mine nye innkjøp! Jeg likte alle plaggene veldig godt, spesielt den første blusen pluss den fluffy off-white genseren. AH, velkommen til min garderobe 9829; Dere får nok se mye av disse plaggene i fremtidens blogginnlegg 🙂

Annonselenker


AAAH!! Denne blusen er helt fantastisk, og kommer til å bli brukt mye. Den finner du HER.


Herlig myk genser som passer perfekt i hverdagen. Den finner du HER. Den finnes også i rosa HER og svart HER.


Dette er kanskje den beste kosegenseren jeg har i samlingen min. Den finner dere HER. De har den også i beige HER, svart HER og grå HER.


Hverdagskjole HER.


Svart partykjole HER.


En utrolig deilig og fin høstjakke, til bare 299(!!!). Den finner dere HER. De har den også i svart HER.


Mitt første par med skinnbukser! Fuskeskinn såklart 😀 Er de ikke kule? De finner du HER.

Nå fyker jeg avgårde til OSLOOO og blir det til søndag! Ikveld har vi reservert bord på vår favorittresturant Trancher, så dere kan tro jeg gleder meg til å komme fram 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg