JUST ORDERED

Hei hei 9829; I den siste tiden har jeg shoppet endel. Merkelig nok fant jeg ut at det var en lur idé å legge igjen alle høstklærene mine hjemme i Molde, for det var jo strengt tatt sommer da jeg flyttet.. Det var jo en fin tanke, å ha sommer hele året. Men realistisk i Bergen? Don´t think so.. Jeg klager jo ikke, for nye klær er jo det beste jeg vet! Bestilte nettopp en pakke hjem fra nelly med mye fint. Bare se på den lys grå langermede kjolen. Jeg tenkte å knyte den opp slik jeg gjorde med denne kjolen. Tror dere det blir kult? 

Annonselenker 


1 HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg