FAVORITTGENSER

Åh gud, i dag må jeg si sofaen har vært snill mot meg! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en kveld helt for meg selv. Da jeg kom hjem fra byen i sta hoppet jeg rett i koseklærene, lagde en deilig pitapizza og satt på Friends på tven. Nå har jeg kun én sesong igjen, og jeg gruer meg allerede til den er ferdig. Hva skal jeg se på da? Jeg kommer garantert til å finne noe, for la oss være ærlige! Jeg er jo dronningen av tv-serier, ingen over. 

I dag hadde jeg på meg min all time favorittgenser for tiden. Åh kunne ønske jeg kunne bruke den hver dag. Den passer så fint til absolutt alt, og jeg har både brukt den i hverdagen og ute på byen. Jeg er så fornøyd med meg selv som også kjøpte den i hvit også, selv om jeg har til gode å bruke den enda. Kanskje jeg kan gjøre det i morgen, hihi. 


Den finner dere på nelly HER. I hvit finner dere den HER 9829; (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg