UTSULTET

Hei og god onsdag! Dette er min andre og siste dag med forelesninger denne uken. Tenk at jeg har “helg” etter i dag? Det er utrolig deilig å tenke på! I går rakk jeg aldri innom frisøren i går, så det tar jeg igjen i dag i stedet. Brukte lengre tid på neglefiks enn antatt, og siden jeg kom rett fra skolen var jeg utsultet da vi var ferdig. Jeg sprang som en crazy person bort på Subway og kjøpte meg den største bagetten de hadde etter vi var ferdig! Den kastet jeg i meg på seriøst to minutter, yummi. Kunne ønske jeg hadde subway rett utenfor døren, jeg elsker virkelig den kjeden. I går fikk jeg også pakken min fra Zara, bestilte bare en ny kåpe pluss en cardigan. (U)heldigvis er det alt for varmt i dag til at jeg kan bruke kåpen, så den sparer jeg til senere i høst. Hva skjer med at sola plutselig kom nå da? Jeg klager iallefall ikke! Håper været holder seg over helgen, for på fredag får jeg besøk av Torild fra Molde 9829;


Se de fine rosene Kristoffer overrasket meg med, han er verdens snilleste kjæreste! 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg