LITT FOR TIDLIG

Hei alle babes, snupper og cupcakes 9829; Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en laaaaang dag, og jeg ble nesten litt usikker her jeg satt på hva jeg skulle kalle mine snille og slemme lesere. Jeg fikk heeelt sjokk da jeg så på klokka nå. Var bombesikker på at den var minst ti, men så er den ikke åtte engang?? Hallo, jeg vil jo legge meg! Men det kan jeg jo ikke for da våknet jeg garantert midt på natten og er lys våken. Åh, det er så problematisk når man har så mye tid til å sove altså, haha neida. Merker jeg ikke helt skriver noe morsomt i dag, så legger ut outfit i stedet. Håper dere liker det! (Hvis ikke så synd for dere xD 😛 )


Genser HER / Bukse – BikBok / Sko – Primeboots / Solbriller – Rayban / Veske – Louis Vuitton (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg