OVERFLADISK DAG

Hei hei! I dag våknet jeg opp med tåke utenfor vinduet, og dere kan tro jeg fikk panikk. Er det bare meg som syns tåke er sykt skummelt? Etter at jeg har sett på the walking dead må jeg liksom ha minst 200 meter fri sikt forran meg. For vet dere hva, man kan aldri vite når det plutselig kommer ut en ekkel zombie!! Jeg håper for guds skyld det bare er litt morgentåke og at dagen kommer til å bli fyllt med sol, sommerfugler og alt det der, men jeg tviler egentlig på det. Eller, egentlig håper jeg ikke det blir sol, for jeg skal være inne i hele dag. Nå straks skal jeg avgårde til skolen for å ha en forelesning, før jeg skal på Beauty Lounge å fikse negler, for så å dra på frisøren å friske opp i den grå toppen. Overfladisk dag much? Vi får se om jeg orker en treningsøkt ikveld. Tro det eller ei, men man blir faktisk sykt sliten bare av å sitte hele dagen også! Det er vel også derfor jeg burde dra på trening ikveld? Haha! 

I går hadde jeg forresten en superkos dag. Jeg møtte Ingvild til lunsj, som var en av fadderne mine i fadderuken. Hun er så utrolig søt, og vi koste oss enormt på Sumo med deilig sushi (sjooookkkk!!!!). Deretter dro jeg på trening for å springe 5km, som var mye lettere nå enn forrige uke. Jippi, da blir det 8km neste! På kvelden fikk jeg besøk av tre venninner, og vi lagde hjemmelaget pizza og koste oss masse. Så langt er dagene bare en herlig fryd å våkne til, håper det fortsetter sånn 9829;


Hadde på meg min nye favorittgenser fra nelly HER. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg