BLÅMANDAG OG NEW IN

God morgen! Denne mandagen har startet tungt for min del. Med Kiwiposer under øynene, grå hud og fett hår starter jeg uken, velkommen skal du være liksom. Jeg bytter veldig på å være et A og B-menneske, men i dag kan jeg skrive under på at jeg er et B-menneske. Definitivt! Om en times tid skal jeg dra til Beauty Lounge for å friske opp diverse, og jeg kunne ikke bedd om en bedre aktivitet denne mandagsmorgenen. Under ser dere noen nye plagg jeg har fått fra nelly, alle har blitt favoritter!

(annonselenker)


Hvit genser HER. Jeg har S 9829;


Turtleneck HER. Dette er den mykeste og beste genseren jeg eier for øyeblikker! Jeg har S 9829; Denne finnes også i grå HER!


Svart peplum HER. Denne brukte jeg også ute på lørdag, en favoritt 9829;


Mønstret bukse HER. Jeg har EU34 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg