CATFISH

Holdt nesten på å skrive “god morgen” her, men det er jo langt ut på dag! Sto opp veldig tidlig til å være dagen derpå for å rydde leiligheten, før jeg gikk i sengen for å ha et lite friends-maraton for meg selv. Dessverre varte maratonet bare i ti minutter før jeg sovnet, og våknet nesten nettopp.. Typisk!! Vi bestemte oss for å bestille pizza til frokost, og jeg kunne ikke vært mer happy for det. NAM! 😀 Hadde det utrolig moro i går, en skikkelig girls night out! Som alltid er jeg veldig sliten i dag, så det blir nok bare å dra seg på sofaen til den sliter i stykker.. Haha! Nå sitter jeg å ser på catfish på MTV, herregud det er så mye rart på det programmet altså.. Huff!


Jeg har på meg genser HER, bukse HER, sko Nike og lue Acne. (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg