VALKEFREDAG

Aaah, dette var lenge siden! I dag sov jeg uten å sette på alarm, og jeg ble faktisk veldig imponert over meg selv at jeg klarte å sove “helt” til halv elleve. I dag har jeg fri fra skolen, så det betyr at jeg har langhelg. Woho! Om noen få strakser har jeg tenkt meg på SATS, der har jeg ikke vært siden før sommeren. Husker at for bare et par måneder siden sprang jeg 8km omtrent hver eneste dag, og det var det minste problemet i verden. I dag er målet satt på 5km pluss litt styrke, men jeg må ærlig innrømme at det kan bli litt tøft. Det har vært en sommer fyllt med litt for mange gøyale kvelder, og det er virkelig ikke bra for helsa. Trening er jo noe som gir meg utrolig mye glede i hverdagen, så nå må jeg slutte å pushe dørstokkmila og bare komme meg avgårde. Etter sommerferien føler jeg også at kroppen min ser helt forjævlig ut, og at jeg har fått valker overalt. Sannheten er jo at jeg sikkert ikke har lagt på meg i det hele tatt, jeg føler det bare slik fordi jeg ikke har trent. Rart det der, altså! 

Under ser dere noen bilder Cathrine knipset av meg på vei til skolen i går.


Genser – Acne / Bukse – Second Female / Veske – Michael Kors / Boots – Acne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg