OVERRASKET

Woho, endelig onsdag! Denne uken har gått fort som fy, har den ikke? Jeg har nettopp kommet hjem fra en koselig kino-date med Kristoffer. Vi så Hercules, en film jeg personlig likte utrolig godt! Man kan jo ikke la være å sikle etter svette krigere med muskler? Noe denne filmen var fyllt av, hehe! Syns også Aksel Hennie hadde en kul rolle, jeg ble veldig positivt overrasket. Fant også ut at en annen av hovedrollene også er norsk, hun som spiller i fritt villt. Så KULT. Jeg var også flink i dag og kjøpte med meg pepsi max og druer til filmen i stedet for en kilo smågodt pluss popcorn som jeg alltid gjør. Merker det er tungt å komme i gang med kostholdet etter ferie, men jeg skal klare det.

Men, jeg skulle ikke prate om kinofilm eller kosthold i dette innlegget. Jeg har helt glemt å vist dere min nye klokke fra Marc by Marc Jacobs. Denne klokken har nok blitt min soleklare favoritt i samlingen, rett før gullklokken fra MK som jeg nesten er litt lei av nå. Deilig med forandringer! 

Klokken finner dere HER 9829; (annonselenke)

Hva syns dere? Jeg elsker den! Passer perfekt både til hverdag og om man skal ut på byen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg