FØRSTE SKOLEDAG

God morgen! Gjett hva jeg skal i dag? I min aller første forelesning, wohooo. Det kommer nok til å bli veldig spennende. Etter timen er jo studentlivet mitt i gang for fullt, tenk på det! Tror ikke jeg helt har skjønt det selv enda at jeg må lese på skole, dra i timer og ha eksamener. Hjelp, hva er det jeg har kastet meg inn i? Neida, dette kommer til å gå fint. Det har vært utrolig deilig med friår, men om jeg skulle hatt et friår til hadde jeg nok gått på veggen til slutt. Gud, å ikke gjøre noe produktivt i hverdagen suger. Men nok om mine håpløse mål for fremtiden, i går lagde vi nachos til middag. Jeg har helt glemt av hvor enkelt og godt det faktisk er. Hakket opp litt hvitløk, chilli og vårløk som jeg blandet inn i kjøttdeigen. Gir en ekstra piff! Over det hele brukte jeg typ ti kilo med ost. Smeltet ost er jo så yummiii!


Her har dere frøkna sjøl som nettopp hadde våknet opp etter narkosen sin. Hun skjønte nok ikke mye, og virket helt fortvilet. Dakar 9829;


Her har dere bittelitt av dagens. Har på meg en av mine nye favorittgensere, som dere finner  HER. Nelly har den også i marineblå HER. (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg