DYREPLAGER

Hei 9829; Jeg MÅ bare fortelle dere om noe utrolig flaut. Jeg kom nettopp hjem fra veterinæren der Zara har fjernet tannstein og pollert tennene sine (wow så dyrt det er btw), og jeg fikk heeelt latterkrampe da dyrlegen kom ut med henne. Hun trodde sikkert jeg var tidenes dyreplager! Men hva annet skulle jeg gjøre da? Hun ligger der med tungen fem centimeter ut av munnen helt dopet ned av narkosen. Personlig syns jeg synet av henne var veldig morsomt. Like morsomt var det ikke to minutter etterpå da jeg så hvor vondt hun hadde det. Hun er skikkelig kvalm av narkosen, og som veterinæren sa så er det som å ha en skikkelig fyllesyke. Stakkars gullet mitt!! Hun sliter sykt med å gå her hjemme, og virker helt lam i bakbeina. Jeg har derfor pakket henne inn som en pølse i brød slik at hun ikke skal antrenge seg så mye. Hun er nok tipp topp over natten tenker jeg. 


Her har dere dagens antrekk! Skjerf – Acne / Bluse  – HM / Jeans – BikBok / Sko – Primeboots

Nå ser det ut til å blåse opp til storm ute, så derfor blir jeg å hoppe rett i pysjen, snike meg inn i armkroken til Kristoffer og sette på en film. Deilig tirsdag! Hva gjør dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg