EN LITEN MORGENDREADS

God morgen! Gud, så deilig det er å ha skikkelig tid til å blogge igjen. Hater når ting blir så hektisk at jeg ikke rekker over noe som helst! Denne morgenen har jeg hatt megagod tid, og diller egentlig bare rundt i pysjen enda. Jeg skal ned på BI en tur etterpå for å ta bilde til studentkortet mitt pluss sjekke ut timeplanen min. Det er noe galt med studentsiden min så jeg har ikke oversikt over noen ting! Tror dere jeg blir stressa av det eller? Det er jo bare megakjipt om jeg ikke får med meg min første timen i et fag liksom. Men men, nok kjedelig skolesnakk! Etter det må jeg til byen å handle inn litt skolesaker. Herlighet, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på engang. Antok at alt gikk på pcen jeg, men det er vel kanskje lurt å ha en notisblokk også? 

Jeg har forresten fått en liten dreads i håret mitt etter fadderuken. Bruker jo egentlig å sove med flette på natten, men når jeg kommer sjanglende inn døren etter en fuktig natt på byen er ikke det første jeg tenker på å flette håret liksom. Aner ikke hvordan jeg skal få den ut heller, og det er jo helt uaktuelt å bare klippe vekk litt av håret mitt. Dere ser det nok ikke så godt på bildet under, men den er der!!

Denne onepiece pysjen er fra Primark!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg