SUMO


Genser fra nelly HER / Bukse – Zara / Veske – LV / Lommebok – Mulberry / Sko – Nike Air force (annonselenke)

I går da jeg tok min lille “pause” fra fadderuken så valgte jeg å dra for å lunsje på Sumo. Det var så sykt lenge siden jeg hadde spist sushi, så den første biten med Hot Philadelphia var heeelt nydelig 😀 Etter mitt lille sushi-avbrekk dro jeg avgårde for å feste med resten av faddergruppen min. Vi hadde det kjempegøy på Ricks! Jeg tok det veldig rolig i går for jeg orket virkelig ikke være så dårlig i dag. Nå klokken ti skal vi samles til vors allerede, for klokken tolv skal vi på barhopping. SÅ gøy 😀 Beklager om jeg er dårlig å svare på kommentarer, men jeg skal gjøre det i morgen da jeg har litt bedre tid! Kos dere så lenge 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg