KEEP CALM..

Happy sunday! Planen var egentlig å dra ut en liten tur i går og, men jeg er så glad for at vi droppet det. Jeg hadde virkelig ikke orket enda en dag med hangover. De dagene er de verste, og man får virkelig ikke noe fornuftig ut av dagen. I dag er formen på topp igjen, og hurra for det! I morgen starter jo fadderuken på BI, og jeg regner med det blir endel festing da også! 


Se så søt Kristoffer er forresten, fant dette bildet på dataen etter at han hadde dratt på fredag. Aww 9829;

Nå har jeg endel ting å fikse før morgendagen, og senere i dag skal jeg møte to venninner å lage middag. Hva skjer hos dere denne søndagen?


I dag har jeg på meg min nye genser fra nelly HER. (Annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg