WHAT A NIGHT!

Herregud, FOR en gøy kveld i går! Kan ikke huske sist jeg koste meg så mye 😀 Kvelden startet med en venninne her hjemme mens guttaboys var på fotballkamp. Da de kom hjem derifra var alle sammen sykt sulten, og vi fant ut at det ble for sent til å dra ut å spise. Derfor mekket guttene sammen pizza av ingrediensene vi hadde i kjøleskapet, og hjelpes så godt det var. Faktisk den aller beste pizzaen jeg har smakt i hele mitt liv. NAM! Etter det satt vi bare her å koste oss med vin før vi bestemte at vi ville ut på byen. Der møtte vi masse andre kjentfolk og stemningen var helt på topp! Vi var nesten lei oss når byen stengte, så da bestemte jeg og Kristoffer oss for at vi burde ha et nachpiel hjemme hos oss. Da var det bare å hive alle inn i taxier og komme oss avgårde. Vi satt vel her til i åtte i dag tidlig tror jeg, og timene bare fløy avgårde. Plutselig var det lyst ute og alt! Jeg våknet ikke før klokken halv fem, og dere kan tro jeg fikk sjokk da jeg så på klokken. Har faktisk aldri sovet så lenge før! Men alt i alt var det veldig verdt det, for jeg tror alle koste seg like mye som meg i går 😀 

Har en haug bilder på kamera, men jeg vet ikke hvor populært det er om jeg poster bilder av alle sammen, så dere får nøye dere med bilder av meg 🙂 Hihi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg