NEW IN!

Heisann! Har vært en supertravel dag så langt, men vi har endelig fått kjøpt oss ny tv. Var på Lefdal for å hente den, og da fant jeg også en kjøkkenvekt! Har savnet å ha det på kjøkkenet, men har liksom aldri orket å dra for å kjøpe en ny. I dag fant jeg en superfin digital en til bare 99,-(!!) kr. Tror de har salg på den ut august, så løp å kjøp folkens 😀 Etter det dro vi på polet for å handle inn drikke osv til kvelden, før jeg hentet pakken min fra nelly! Rakk ikke å vise fram alt jeg kjøpte i dette innlegget, så viser resten senere 9829; Som alltid er jeg veldig fornøyd med kjøpene mine!

 

Annonselenker


Denne kjolen er SÅ fin på!! Den finner dere HER. De har de også i peach, blå og grønn. Og alle er på salg!  Jeg har str S.


Verdens fineste og godeste genser! Den finner dere HER. Jeg har størrelse EU36.


Denne college-genseren var mye kulere enn jeg hadde sett for meg. Tenkte bare å bruke den hjemme som chillegenser, men spørs om jeg kan bruke den litt mer enn som så 😉 Den finner dere HER! Jeg har str S.


Svart bluse HER. Denne har de også i hvit HER 9829; Jeg har str EU 36.


Åh, denne er mye finere in real. Den finner dere HER, og i blå finner dere den HER 9829; Jeg har str S. 


Enkel og kjempesøt basictopp HER! Denne er også på salg! Jeg har str S.


Basic tee som er litt oversized HER! Jeg har str S.


Disse skoene er SÅ gode i gå i! Gleder meg til å bruke de til både kjoler og jeans. De finner dere HER, og i gul  HER 9829;

Ikveld får jeg besøk av en venninne og vi skal drikke litt vin mens guttene drar på fotballkamp. Senere skal vi ut å spise. Deilig start på helgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg